Strony

Hybryda - Emerald nr 025 intense mint

Intensywna mięta, a może jasny szmaragd... ?




Ten przepiękny kolor chodził za mną od kiedy wzbogacił moją kolekcję. Ciągle szukałam dla niego jeszcze jaśniejszej barwy, z którą mogłabym go połączyć. Ostatecznie poradziłam sobie w inny sposób ;) o tym poniżej.

Do dzisiejszego mani wykorzystałam bazę i top z Semilaca. Kolor to intensywna mięta z firmy Emerald nr 025. Mogę polecić firmę Emerald, bo lakier ma świetne krycie, a trwałość również jest całkiem niezła (ponad 2 tygodnie bez skazy). Na zdjęciach widzicie tylko dwie warstwy koloru. A ta jaśniutka pastelowa mięta to nic innego jak cień do powiek, którego podkładem jest biały Bling ;). W warstwę dypresyjną utwardzonego koloru wtarłam cień i nałożyłam top, który także utwardziłam. Dla pewności warto dać dwie warstwy topu lub użyć topu no wipe.

Paznokieć wskazujący ozdobiłam delikatnym zaciekiem, a na serdeczny i mały przykleiłam perełki.








Co sądzicie ?


Udostępnij ten post

37 komentarzy :

  1. Kolor ciekawy, ale te nacieki! Super wyszły

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek i te nacieki super wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, idealny kolor na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne pazurki :)

    pozdrawiam serdecznie,
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pazurki są świetne ;)
    Obserwuję i Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyszło! :) I ciekawe zastosowanie cienia, nie wpadłabym na to :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny kolor :) Podoba mi się. Myślę, że skusiłabym się na niego mimo, mojej fascynacji klasyczną czerwienią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wprost przepadam za zielenią na pazurach! Wszelkie wariancje na jej temat jak najbardziej lubię! Super wiosenna propozycja.
    Pozdrowionka cieplutkie! Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomsyl z tym cieniem! Wyglada to mega ladnie no i czuc w koncu wiosne, przynajmniej na Twoich pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, odcień zieleniu śliczny, taki wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie to wygląda i super pomysł z cieniem :)
    https://myblondhair1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo porządnie wykonanie :) ja mam mietę semilaca ale ta też jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor, choć ja niezbyt dobrze czuję się w takich odcieniach.
    Tutaj wygląda to jednak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny wzor. Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pazurki! :)

    Pozdrawiam,
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń