Strony

Hybryda - Bling nr 148 yellow, Bling nr 29 black, Elitte 99 nr 1323 white

Żółty neon



Ten kanarkowy żółty chodził za mną od dawna tylko nie bardzo wiedziałam jak go ugryźć... ostatecznie zdecydowałam się na klasyczne połączenie z czernią i mam wrażenie, że to był dobry wybór ;D. Po pierwsze żółty jest tak efektowny, że kombinowanie z innym "szałowym" kolorem mogłoby mnie pogrążyć w kiczu. A znając moje umiejętności wolałam nie ryzykować :P. Po drugie... nie chciałam pstrokacizny tylko coś w miarę prostego i szybkiego w wykonaniu. Padło na czarny zaciek.




Z racji tego, że żółty neon najlepiej prezentuje się na podkładzie postanowiłam położyć pod niego biały lakier z Elitte 99 o numerze 1323. Potrzebowałam dwóch warstw białego. Potem położyłam dwie warstwy żółtego koloru z firmy Bling o numerze 148. Zdobienie wykonałam czarnym kolorem również z palety Blingów o numerze 29. Baza i top pochodzą z firmy Semilac.




Trochę pozalewałam skórki ;O... Trwałość lakierów oceniam dobrze. Trzymały się ponad dwa tygodnie bez odprysków, czy startych końcówek. Nic nie odstawało przy skórkach. 


Dziewczyny szykuje się do zakupu bazy i topu. Co możecie polecić ??


Udostępnij ten post

27 komentarzy :

  1. Żółty kocha się z czarnym, połączenie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękną płytkę i chwała Ci za to, że nie idziesz za modą migdałków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż nie przepadam za takim kolorem na paznokciach, to tutaj wygląda to zaskakująco dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest ten żółty neon:D

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym sezonie postawiłam na żółtą hybrydę, ale taki neon to istna bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor piękności idealny na lato:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolorek, kojarzy mi się właśnie z latem i wakacjami . :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowo wyszło z tą czernią :D

    OdpowiedzUsuń