Strony

Nie oceniaj produktu po ... zapachu 馃槒 - MGIE艁KA DO TWARZY OCZAROWA OD艢WIE呕AJ膭CO-OCZYSZCZAJ膭CA DO CERY T艁USTEJ I MIESZANEJ

Nie oceniaj produktu po ... zapachu 馃槒



Pami臋tacie m贸j wychwalaj膮cy wpis z karotenowym kremem do twarzy od Fitomed ? Je艣li nie to koniecznie nadr贸bcie zaleg艂o艣ci. Mam ogromny sentyment do tej firmy, kt贸ra co jaki艣 czas wprowadza na rynek na prawd臋 艣wietne kosmetyki o rewelacyjnym naturalnym sk艂adzie. Dzisiaj chce poruszy膰 kolejny temat z ich udzia艂em. Mgie艂ka oczarowa od艣wie偶aj膮co-oczyszczaj膮ca do cery t艂ustej i mieszanej. 


Opis produktu:

Najwa偶niejsze sk艂adniki: hydrolat oczarowy Ecocert (30%), pantenol, alantoina, olejek „neroli”.

Dzia艂anie:

- zmniejsza zaczerwienienie i objawy naczynkowe,
- 艂agodnie 艣ci膮ga rozszerzone pory,
- rozja艣nia i tonizuje sk贸r臋.

Przeznaczenie: do cery mieszanej, t艂ustej, naczynkowej. Polecany r贸wnie偶 do nawil偶ania twarzy dla os贸b pracuj膮cych przy komputerach oraz w klimatyzowanych pomieszczeniach. Mgie艂k臋 mo偶na stosowa膰 na makija偶.


Cena: 14 z艂 za 200 ml Fitoteka 


Sk艂ad:

Aqua (woda), Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Water (hydrolat z li艣ci oczaru - dzia艂a 艣ci膮gaj膮co, antybakteryjnie, 艂agodz膮co, regeneruj膮co, od艣wie偶a, zmniejsza zaczerwienienie sk贸ry, wzmacnia i zw臋偶a naczynka, reguluj臋 prac臋 gruczo艂贸w 艂ojowych, zmniejsza produkcj臋 sebum), Panthenol (prowitamina B5 - nawil偶a, 艂agodzi podra偶nienia, przyspiesza gojenie, koi), 




Allantoin (alantoina - dzia艂a przeciwzapalnie, regeneruj膮co, nawil偶aj膮co, 艂agodzi podra偶nienia, przyspiesza gojenie, odblokowuje pory, wyg艂adza, zmi臋kcza), Peg-40 Hydrogenated Castor Oil (utwardzony olej rycynowy - substancja odt艂uszczaj膮ca i oczyszczaj膮ca), Sodium Hydroxide (wodorotlenek sodu - regulator pH), Phenoxyethanol (konserwant) (and) Ethylhexylglycerin (naturalny konserwant, 艂agodny humektant), Parfum zapach, Linaloole zapach, C.I.19140 barwnik. 


Opakowanie i konsystencja:



Mgie艂ka zamkni臋ta jest w plastikowej przezroczystej buteleczce z atomizerem o pojemno艣ci 200 ml. Atomizer dzia艂a sprawnie i rozpyla du偶膮 chmur臋. Mgie艂ka konsystencj膮 przypomina g臋sto艣膰 wody. Barw膮 przywodzi na my艣l lekko zaparzon膮 herbat臋. Wo艅 - do艣膰 dyskusyjna.


Moja opinia:



Zaczn臋 od najmniej przyjemnej cechy tego produktu. Zapach 馃槙. Nie ma co ukrywa膰 jest... intensywny i moim zdaniem niezbyt zach臋caj膮cy 馃槦. Wiem, 偶e kierowanie si臋 zapachem w obliczu na prawd臋 fajnie dzia艂aj膮cego produktu jest b艂ahe. Jednak dla mnie wo艅 produktu zawsze odgrywa istotn膮 rol臋. Nie przepadam za mocnymi zapachami w kosmetykach do twarzy, a najlepiej je艣li s膮 po prostu bezzapachowe. Pocz膮tkowo wo艅 mgie艂ki mnie dra偶ni艂a, ale fakt, 偶e nie utrzymuje si臋 w艂a艣ciwie wcale na sk贸rze motywowa艂o mnie do dalszego testowania. I ciesz臋 si臋, 偶e nie odrzuci艂am jej z powodu m臋cz膮cego zapachu.




Produkt aplikuj臋 na wcze艣niej umyt膮 twarz. Wstrzymuj臋 oddech i rozpylam mgie艂k臋 trzy razy naciskaj膮c pompk臋. Czekam a偶 produkt si臋 wch艂onie. Trwa to powiedzmy oko艂o minuty. Nast臋pnie nak艂adam ulubiony krem, czyli ostatnio - M贸j Krem nr 9. Buzia gotowa jest na przyj臋cie makija偶u, b膮d藕 na podb贸j 艣wiata z nieumalowan膮 facjat膮 馃槂馃檵馃樇.

Cera po u偶yciu mgie艂ki jest od艣wie偶ona, g艂adka, nawil偶ona i napi臋ta. Pisz膮c napi臋ta nie mam na my艣li nic z艂ego. Jest po prostu zwarta i spr臋偶ysta.




Mgie艂ka 艣wietnie utrzymuje makija偶 i mam wra偶enie, 偶e op贸藕nia b艂yszczenie w strefie T.

Producent zapewnia, 偶e mo偶na stosowa膰 j膮 na makija偶. Ja nigdy tego nie robi艂am, wi臋c nie wiem jak si臋 zachowa.

W czasie 4 miesi臋cznego stosowania produkt mnie nie uczuli艂 ani nie podra偶ni艂. Nie wp艂yn膮艂 na pojawienie si臋 wyprysk贸w. Zwr贸膰cie uwag臋 na zu偶yt膮 ilo艣膰. Mgie艂k臋 rozpyla艂am codziennie, a w buteleczce uby艂o na prawd臋 niewiele 馃槷 馃槈. 


Co my艣licie o tej mgie艂ce ? Stosujecie takie produkty ? 馃槒


Udost臋pnij ten post

29 komentarzy :

  1. U mnie z zapachem bywa r贸偶nie. S膮 produkty, kt贸rych dzia艂anie nie jest w stanie mnie przekona膰 je艣li zapach totalnie mnie odrzuca. Z drugiej strony s膮 te偶 zapachy, kt贸re jestem w stanie znie艣膰... Tego produktu jeszcze nie mia艂am, wiec jestem ciekawa czy zapach by艂by dla mnie do zaakceptowania :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dok艂adnie tak samo jak Ty :D niekiedy nawet 艣wietne dzia艂anie nic nie da jak zapach odstrasza na kilometr :D

      Usu艅
  2. Tego wariantu nie znam. Mia艂am mgie艂k臋 lawendow膮 i by艂am zadowolona :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nast臋pnym razem wypr贸buje zatem lawendow膮 :D

      Usu艅
  3. U mnie zapach ma dosc kluczowe znaczenie. Jesli jest zbyt intensywny lub nieprzyjemny, a ciagle utrzymuje sie na ciele/twarzy to zabiera mi przyjemnosc uzywania.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Na szcz臋艣cie zapach mgie艂ki oczarowej wogole nie jest wyczuwalny na sk贸rze :)

      Usu艅
  4. Oczar... zmora zapachowa :) ale dzia艂anie kosmetyk贸w na cer臋 mieszan膮 i t艂ust膮 jest tego warte

    OdpowiedzUsu艅
  5. Nie jest to mgie艂ka do mojej cery, ale mo偶e i dobrze bo mocnych zapach贸w w produktach do twarzy nie lubi臋

    OdpowiedzUsu艅
  6. Dla mnie ta mgie艂ka pachnie przepi臋knie! Wida膰, 偶e wszystko zale偶y od upodoba艅 - bardzo lubi臋 t膮 mgie艂k臋 i mam ju偶 chyba z 4 opakowanie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Super ! Ciesz臋 si臋 偶e sprawdza si臋 U Ciebie r贸wnie偶 dobrze jak u mnie 馃槉 z kolei je艣li chodzi o zapach to faktycznie masz racj臋 - wszystko zale偶y od upodoba艅 馃槉

      Usu艅
  7. Chocia偶 obawiam si臋 zapachu, to ch臋tnie j膮 przetestuje. :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Dzi臋ki za szczery wpis. Ja mam such膮 sk贸r臋, wi臋c pewnie i tak bym nie u偶y艂a tej mgie艂ki, ale intensywny, nieprzyjemny zapach od razu j膮 dyskwalifikuje. Na twarzy lubi臋 delikatne, 艣wie偶e nuty, jak cytryna(!) albo kwiat r贸偶y.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To masz bardzo podobne upodobania do moich ! Te偶 lubi臋 艣wie偶e i soczyste zapachu 馃槉

      Usu艅
  9. Mimo tego, 偶e zapach ma mocny to i tak kusi!

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ciekawa jestem czy mnie ten zapach te偶 by zniech臋ca艂, dobrze, 偶e dzia艂anie rekompensuje :D Ch臋tnie kiedy艣 po ni膮 si臋gn臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. nie spotka艂am jeszcze takiego zapachu :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Nie spotka艂am si臋 wcze艣niej z t膮 mgie艂k膮, wi臋c z ch臋ci膮 przetestuj臋 :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  13. Niby przy mgie艂kach to ja jednak oczekuje tego zapachu kt贸ry mi odpowiada, ale z drugiej strony - dzia艂anie i ono jest najwa偶niejsze. Cena te偶 mi odpowiada, wi臋c czemu nie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsu艅
  14. Wydaje si臋 idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsu艅
  15. Po przeczytaniu tej recenzji zam贸wi艂am preparat, od niedawna stosuj臋. Musz臋 przyzna膰, 偶e spe艂nia moje oczekiwania i podobnie jak u Ciebie przynosi zamierzony efekt, zobaczymy jak b臋dzie przy d艂u偶szym stosowaniu

    OdpowiedzUsu艅
  16. Ch臋tnie zapoznam si臋 bli偶ej z t膮 firm膮, gdy偶 nie mia艂am dot膮 z ni膮 doczynienia. Dzi臋kuj臋 za wizyt臋 u mnie na blogu♥

    OdpowiedzUsu艅
  17. ciekawa ta mgie艂ka, jak i sam sk艂adnik :)

    OdpowiedzUsu艅