Strony

Koloryzacja Wellaton 12/0 - walka z żółtym odrostem

Odświeżenie odrostu 




Moja ostatnia koloryzacja miała miejsce dwa miesiące temu i pewnie z kolejną poczekałabym jeszcze miesiąc albo chociaż do Świąt. Odrost nie rzucał się tak mocno w oczy, ale w ubiegłą niedzielę mieliśmy Chrzest naszej małej i z racji tego wydarzenia postanowiłam zafarbować sam odrost naturalny i ten żółty, który nie złapał idealnie ostatnim razem (TU).

Kupując farbę nie mogłam się zdecydować czy wybrać tą co poprzednim razem (Wellaton 12/0), czy numer 12/1, czyli bardziej chłodny platynowy odcień. Z wiercącym się małym Szkrabem w wózku uznałam, że na dłuższe przemyślenia nie ma czasu i ostatecznie (żeby nie ryzykować) wybrałam 12/0. Na pewno przy kolejnej koloryzacji zdecyduję się jednak na 12/1 i zobaczymy jakie będą efekty :).

Farbę wymieszałam w miseczce i nałożyłam na odrost i jakieś 10 cm dalej na długość. Tym razem farbę trzymałam ponad 40 minut dla lepszego efektu. Spłukałam, umyłam włosy szamponem i założyłam silikonową bombę, czyli odżywkę dołączoną do farby. Odsączyłam z wody, schły naturalnie i rozczesałam je dopiero na sucho. Zdjęcia wykonane są w świetle dziennym bez użycia lampy.






Farba złapała już trochę lepiej i kolor wygląda na (prawie) wyrównany. Jeśli chodzi o kondycje włosów to nie ucierpiała jakoś nadzwyczajnie, bo od października staram się regularnie olejować włosy. 


Jak Wam się podoba? :) Ktoś poleci dobrą CHŁODNĄ farbę blond? :)


Jeśli jesteście ciekawi co u mnie słychać i chcecie być na bieżąco zapraszam na Insta i Fejsa :P :D


KLIK

KLIK


Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. Śliczny kolorek :) Pozdrowienia i całusy dla Agatki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię lodowy opalizujący blond Garnier Colorado nąturals. Tobie nieźle wyszedł ten kolor Welli. Kiedyś chyba jakiś miałam z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tej farbie ! Muszę poczytac ;D

      Usuń
  3. Przyjemny efekt, ja niestety farbuje na odcienie rude dlatego nie mogę Ci nic polecić z blondu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor :) Ja swoich włosów jeszcze nie farbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to kolor zdecydowanie zbyt ciepły, lubię zimne, lodowe i srebrne blondy i w takich czuję się najlepiej :) U mnie na blogu kiedyś dawałam recenzję chłodnych farb do włosów :)
    Też mam zawsze problem z bardziej żółtym odrostem i niestety nic z tym nie poradzę, a rozjaśniacza nie chcę używać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o chłodną farbę to polecam Alfaparf 11.11. Według mnie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz cudowne włosy! a efekt naprawdę fajny :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wyszedł efekt, włosy cudownie błyszczą :) Niestety nie znam dobrej farby do blondu, bo sama przestałam w ogóle farbować. Ale jeśli chcesz schłodzić kolor to super sprawdzają się płukanki np. Cameleo Delia :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz prześliczne włosy.
    Odcień, długość - rewelacja!
    Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolorek :-) Podoba mi się! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładny ten kolor wyszedł- taki ciepły, bardzo mi się podoba, sama chętnie widzialabym taki u siebie, coś koniecznie też muszę z nim zrobić, bo jednak nie czuję się w nim dobrze :/

    Buziaki :*
    Daria

    Kochana, odpowiedzialam u siebie :)
    Niech mOooc będzie z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam się na farbowaniu włosów, ale według mnie Twoje włosy zawsze wyglądają świetnie! Ja nie farbuję, nakładem oleje, a i tak siano :(

    OdpowiedzUsuń
  14. masz bardzo piękne włosy :) Ja farbuje ale na czarno :D
    zostaję tu na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie za żółty :/ ja muszę mieć odcień platynowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No platyna to to nie jest :D ja tez szukam jakiejś farby o ton chłodniejszej :)

      Usuń