Strony

Kosmetyki Drogeryjne - Mówię Jak Jest ! - Isana spulung farbglanz blond / odżywka do włosów farbowanych na blond

To uczucie kiedy odżywka z kiepskim składem dobrze działa na włosy



Opis produktu:

Odżywka do włosów blond lub farbowanych na blond. Zawiera ekstrakty ze słonecznika oraz rumianku. Nadaje włosom blond połysk, zawiera pigmenty kolorowe, dobrane do włosów blond. System `połysk koloru` do włosów blond zawiera kompleks z filtrem UV i witaminę E. Wygładza włókna włosów oraz powoduje, że włosy optycznie odbijają światło. Regularnie stosowana odżywka Isana sprawia, że włosy otrzymują nowy, długotrwale lśniący połysk. Dzięki formule pielęgnacyjnej zawierającej witaminę E, ekstrakty ze słonecznika, rumianku oraz pantenol ułatwia rozczesywanie włosów, które od korzeni aż po same końce mają wygładzoną powierzchnię. 



Skład:

Aqua woda, Cetearyl Alcohol (pozyskiwany z oleju kokosowego - nie podrażnia skóry, tworzy film, zapobiega odparowywaniu wody), Dicaprylyl Carbonate (pochodzenie roślinne - zmiękcza, odżywia, wygładza), Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate (kondycjonuje, zapobiega elektryzowaniu, zmiękcza), Behentrimonium Chloride (myje, zapobiega elektryzowaniu i plątaniu się włosów, ułatwia rozczesywanie, wygładza, zmiękcza, lekki konserwant), Cetrimonium Chloride (myje, emulguje, nadaje połysk, gładkość, ułatwia rozczesywanie, zapobiega elektryzowaniu się włosów), Phenoxyethanol (konserwant - uznany jako niebezpieczny), Parfum zapach, Panthenol (prowitamina B5 - nośnik substancji aktywnych, łagodzi podrażnienia, nawilża, pogrubia, wzmacnia, nabłyszcza, wygładza włosy), Isopropyl Alcohol (działa odtłuszczająco i oczyszczająco, nośnik substancji aktywnych, rozpuszczalnik), Tocopherol (witamina E - ujędrnia, odżywia, antyoksydant, wzmacnia), 





Benzophenone-4 (absorbuje promienie UVA i UVB, potencjalnie niebezpieczny), Bisabolol (działa przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie, nośnik substancji aktywnych), Glycerin (gliceryna - nawilża, nośnik substancji aktywnych, regeneruje, wygładza, zmiękcza), Propylene Glycol (nośnik substancji aktywnych, nawilża), Sodium Hydroxide (regulator pH - dozwolony w ograniczonym stężeniu), Citric Acid (kwas cytrynowy - konserwant), Chamomilla Recucita Flower Extract (olejek rumiankowy - działanie przeciwzapalne, przeciwbakteryjne, neutralizuje toksyny), Basic Yellow 57 (żółty barwnik), Helianthus Annuus Flower Extract (wyciąg ze słonecznika - chroni kolor włosów farbowanych, wzmacnia, odnawia, natłuszcza, nawilża), Sorbitol (nawilża, nadaje poślizg), BHT (konserwant - może wywoływać alergie), 2-hydroxyethyl Picramic Acid (substancja do farbowania włosów), Lactic Acid (kwas mlekowy - nawilża), Sodium Benzoate (konserwant), Potassium Sorbate (konserwant), Ethylhexylgrycerin (konserwant, nawilża).


Cena: ok 8 zł za 200 ml w Rossmann


Opakowanie i konsystencja:




Odżywka mieści się w plastikowej tubie zamykanej na zatrzask o pojemności 200 ml. Konsystencja jest odpowiednia - nie spływa i łatwo się rozprowadza. Kolor - kremowy.


Moja opinia:

Odżywkę stosuje regularnie od dwóch miesięcy i właśnie dobijam dna. Aplikację umila przepiękny zapach (dość intensywna kwiatowa woń), który wyczuwalny jest nawet na drugi dzień od mycia.  Rozprowadzam wielkość wiśni na uprzednio umytych szamponem i odciśniętych z wody włosach. Produkt sunie bez problemu, bo konsystencja zmienia się na kremową i śliską. Na koniec płukam włosy i gotowe.





Kłaczki po użyciu są gładkie, śliskie, błyszczące i puszyste. Wyglądają na nawilżone, a w dotyku są bardzo miękkie.

Odżywka ułatwia rozczesanie włosów na dobrym poziomie. Zwykle czesze włosy na sucho, ale nawet gdy są lekko wilgotne nie sprawiają problemu z rozczesaniem przy użyciu tego produktu.





Myślę, że wydajność jest całkiem niezła. Przy jednorazowym użyciu nie wykorzystuje zbyt dużo produktu, bo nie ma takiej potrzeby. Tak jak wspomniałam wyżej - wielkość wiśni w zupełności wystarczy na pokrycie włosów  sięgających za łopatki.

Skład nie należy do najlepszych. Substancje odpowiadające za ochronę koloru blond to barwniki i składniki stosowane w farbach do włosów. Jedynie ekstrakt z rumianku i słonecznika ratują tutaj sytuację. Niestety pojawiają się dopiero pod koniec składu. 


Odżywka do włosów blond z linii profesjonalnej Isana to kolejny przykład produktu, który pomimo nieciekawego składu (o dziwo) dobrze działa na moje włosy 😲.



Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Miałam chyba żółtą serię od Isany i mega miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Isanę, tej odżywki akurat nie testowałam, ponieważ mam ciemne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też trafiam na produkty o średnim składzie, które jednak dobrze się u mnie spisują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli krzywdy nie robi, to pies trącał skład :D W końcu to tylko odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak czasami bywa, że nie tylko piękny skład nam służy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego produktu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tego perfumy, ale raczej nie przetestuję.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tą odżywkę i też dobrze na mnie działała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami tak właśnie jest, że kosmetyk ma średni skład, a działa super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam wariant do włosów ciemnych.
    Teraz stosuję isanę do farbowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie akutrat własnie takie produkty na włosy się prawdzają, które nie są ekstra składowo. Natualne produkty do włosów, są niestety nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko to kwestia naszych włosów 😉 masz rację !

      Usuń
  12. Takie cuda nie dla mnie, wolę używac produkty, które mają dobry sklad :)

    wiktoriadrawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisała dziewczyna powyżej - nie zawsze dobry skład działa dobrze na nasze włosy 😉

      Usuń
  13. Isanę znam głównie z żeli. Produktów do włosów jeszcze nie miała. Nie jestem maniaczką naturalnych składów i jeśli coś mi służy to stosuję. Zwłaszcza, że nawet te naturalne substancje potrafią uczulać. Nie ma reguły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie masz rację 😉 sporo też substancji ziołowych zawartych w naturalnych szmaponach czy odzywkach może podrażniac

      Usuń
  14. Ja miałam kiedyś tą wersję z olejem :) Na tą może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z isany używam kremy i pianki do golenia a z odzywkami jeszcze nie próbowałam 🤔 zapraszam tez do siebie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  16. Tą odżywkę używam juz długo

    OdpowiedzUsuń
  17. Wychodzi na to że tej marki kosmetyki do włosów są dobre. Fajnie obserwuje zapraszam do siebie https://beautylilly87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś był szał na tę odżywkę!

    OdpowiedzUsuń
  19. To prawda - kosmetyki drogeryjne potrafią być naprawdę w porządku. Sama stosowałam nie jeden kosmetyk marki ISANA i nie zdarzyło mi się, aby była z nich niezadowolona. Może i kosmetyki tej firmy są tanie, ale są naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie wszystkie produkty Isana są super ale jest mnóstwo perełek, które warto znać :)

      Usuń