Strony

Hybryda - Nowa baza od Wibo Real ! Hybrid, Rosalind nr 2519 heather

Wrzosowy róż



Ahoj kochani !

Dzisiaj przychodzę do Was z banalnym mani, ale w jakże przecudnym kolorze ! Te pazurki wykonałam na szalonym obrotach, prawie w biegu, ale wcale nie wyglądają niechlujnie 😄.




Jak powszechnie wiadomo podstawą w tworzeniu manicuru jest baza. Osoby, które śledzą mnie na instagramie pewnie wiedzą, że pod koniec stycznia zainwestowałam w bazę Wibo Real Hybrid. Kupiłam tylko bazę, bo top był niedostępny. Nie chcąc czekać na dostawę wypróbowałam bazę od razu. Jako topu użyłam produktu z Rosalind. Także trwałości pod względem zarysowań płytki, czy blasku nie będę oceniać. Skupię się na ewentualnych odpryskach i wstawaniu lakieru przy skórkach. Ale od  początku...




Paznokcie pokryłam bazą Wibo. Produkt jest gęsty i jak się okazało znacznie łatwiej się z nim pracuje niż z wodnistą bazą. Nic nie rozlewa się na skórki, bo produkt idealnie trzyma się płytki. Następnie położyłam dwie warstwy koloru. Był to Rosalind nr 2519, czyli brudny i zgaszony pudrowy róż. Ta barwa wpada mi trochę w sino fioletowe, a nawet trochę trupie tony. Uznajmy jednak, że to wrzos 😁. Etapem końcowym było położenie topu z Rosalind.




Teraz chciałabym nawiązać do trwałości, która nie jest najgorsza, ale mogłaby być lepsza. Hybrydę zdjęłam po 2 tygodniach noszenia. Pierwsze wstawanie przy skórkach zaobserwowałam już po tygodniu, a pod koniec dwóch tygodni odpadł jeden paznokieć. 


Lubicie takie kolory ? 💅


Udostępnij ten post

38 komentarzy :

  1. Ładny taki nieoczywisty kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne paznokcie :) Mi zawsze jakos ktrzywo wychodzą jak sama maluje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi czasem też, ale kto by się przejmował :D

      Usuń
  3. Właśnie ten sam kolor mam na pazurkach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowny kolor! Bardzo mi się podoba ;)
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor lakieru obłędny. Uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor, ale krycie mogłoby być lepsze. Czy mi się wydaje czy widzę coś na kształt prześwitów?

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie śliczne paznokcie :)! wyglądają tak uroczo ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatyczny odcien, bardzo w moim typie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kolorek bardzo mi się spodobał i super się prezentuje na paznokciach :D
    Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny :D
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No podpinam się kolor super

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest śliczny, ja bardzo lubię takie właśnie na co dzień do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. Od siebie mogę polecić ten artykuł https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/Wybieramy-frezarke-do-paznokci-profesjonalny-manicure-w-domu Pomoże ci w wyborze frezarki do paznokci, do użytku domowego. Sama niedawno szukałam frezarki i udało mi się wybrać naprawdę fajny model.

    OdpowiedzUsuń