Strony

Czy płatki pod oczy niwelują zasinienia ? - Efektima hydrożelowe płatki pod oczy Snail Vitamin C; Shiny Look; Black Detox

Czas na relaks



Chciałabym rzec, że mam ogromne doświadczenie w kosmetykach do pielęgnacji strefy tak wrażliwej jak ta pod oczami. Ale tak nie jest. Jedynym produktem jaki używam do tych okolic jest krem pod oczy. Zatem dzisiejszy post będzie wpisem pierwszych wrażeń. Dałam sobie trochę czasu, aby móc dokładnie przetestować nowości od Efektima i wydać rzetelny werdykt. Sprawdźcie jakie są moje spostrzeżenia. Zaczynamy !




Jako pierwsze zdecydowałam się użyć hydrożelowe płatki zawierające śluz ślimaka, czyli Snail & Vitamin C. Skusiłam się głównie z uwagi na ten składnik. Poza nim mamy tu również witaminę C, kolagen, kwas hialuronowy, proteiny soi.




Produkt jest estetycznie zapakowany w srebrna tekturkę. W środku znalazłam zestaw srebrnych płatków pływających w bezbarwnej cieczy oraz saszetkę z serum kolagenowym. 

Najpierw schłodziłam płatki w lodówce, a potem przykleiłam pod oczami według instrukcji na oczyszczona skórę. Produkt aplikuje się bardzo łatwo, żelowe płatki są miękkie i elastyczne. Jednak lepiej te 20 minut spędzić w pozycji leżącej lub półleżącej, żeby płatki się nie zsuwały.




Po użyciu zaobserwowałam natychmiastowy efekt. Nie spodziewałam się, że już po pierwszym zastosowaniu cokolwiek zobaczę. A jednak ! Skóra pod oczami pojaśniała! 

Poza efektem rozjaśnienia cieni zauważyłam także, że skóra jest idealnie nawilżona, gładka, miękka i sprężysta. Żadnych podrażnień, czy zaczerwienienia. Myślę, że jeśli chodzi o zmarszczki to musiałabym stosować je regularnie, żeby zaobserwować jakiś efekt. Nie mam ich zbyt wiele wokół oczu, więc nie wypowiem się co do działania płatków na ich redukcję. Do nabycia TUTAJ.




Hydrożelowe płatki Black Detox "worki" i cienie w swoim składzie zawierają węgiel bambusowy, kwas hialuronowy, ekstrakt z alg, alantoinę i wyciąg z pestek winogron. Zapakowane są identycznie jak te poprzednie. Nawet w dotyku wydają się takie same. Różni je kolor, który tym razem jest intensywnie czarny. Równie miło się je aplikuje. Tym razem także schłodziłam je w lodówce.





Hydrożelowe płatki pod oczy Black Detox również miały zlikwidować cienie i worki pod oczami. W tym przypadku mam wrażenie, że działanie jest ciut słabsze niż w przypadku tych ze śluzem ślimaka. Owszem widać, że skóra jest wygładzona, miękka i elastyczna oraz na porządnym poziomie nawilżona. Do zakupienia TUTAJ.





Hydrożelowe płatki pod oczy Shiny Look mają działać wygładzająco i rozświetlająco. W swoim składzie zawierają karagen, glikozaminoglikany, kolagen i alantoine. Pozwoliłam sobie sprawdzić co oznaczają dwie pierwsze zupełnie obce mi substancje. Wyszukałam, że karagen  ma działanie nawilżające, ujędrniające, przeciwzmarszczkowe i odżywcze. Z kolei glikozaminoglikany działają dogłębnie nawilżająco zapobiegając utracie wody, wygładzają, wypełniają zmarszczki i poprawiają sprężystość skóry. 





Skóra pod oczami po zastosowaniu płatków Shiny Look jest pięknie wygładzona i rozświetlona. Ponadto mocno nawilżona elastyczna i mięciutka. Dostępne TUTAJ.





Moimi zdecydowanym i faworytami są płatki ze śluzem ślimaka oraz te rozświetlające. Tym pierwszym zawdzięczam redukcję cieni pod oczami, a Shiny Look sprawiają, że spojrzenie wygląda świeżo i promiennie.





Myślę, że świetnie sprawdzą się w momencie, kiedy szykujemy się na większe wyjście. Nakładałam bezpośrednio po ich zdjęciu makijaż i wszystko pięknie się łączy.

Dodatkowo wspomnę, że do wersji ze śluzem ślimaka i do Black Detox dołączona jest saszetka z serum kolagenowym. Bardzo fajny produkt, który nawilża, wygładza i pielęgnuje skórę.



Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Kiedyś zdarzyło mi się sięgnąć po tego typu płatki właśnie przed jakąś ważną imprezą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię sięgać po tego typu pielęgnację - szczególnie rano po przebudzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie stosowałam takich płatków. Ciekawe jak u mnie się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam z Efektimy nowe płatki z serii Vege i one na zasinienia pomagają. I wygładzają skórę więc zmarszczki nie są widoczne

    OdpowiedzUsuń