Strony

Hybryda - Claresa 100 Grey Mouse


Hybryda - szary z błękitem i kropeczki




Słodko wyszło, prawda? :-) Użyłam jak zwykle bazy i topu z Semilaca. Szary to mój nowy nabytek z Claresy. Jestem bardzo zadowolona z tego lakieru. Już żałuję, że nie zamówiłam ich więcej, gdy były w promocji. Ładnie kryje, dwie warstwy są wystarczające. Idealnie się rozprowadza, ma rzadszą konsystencję od innych lakierów, które posiadam. 




Uwielbiam ten kolor, szary gości u mnie nie tylko w garderobie, ale w mieszkaniu także, więc nie mogłoby go zabraknąć na paznokciach !







Błękit jest z Loli i jego konsystencja jest o wiele gęstsza od Claresy, ale jak widzicie znacznie lepiej robi się nim zdobienia. Palce wskazujące ozdobiłam błękitnymi kropeczkami, które dobrze się utwardziły i nie rozlały. Z kolei palce serdeczne zdobią szare kropki z Claresy, które rozlały mi się po płytce. Trochę szkoda, bo efekt byłby jeszcze ciekawszy. Uwielbiam połączenie szarego z błękitem co mogliście już zobaczyć TU.







Powoli nabieram wprawy, nie rozlewam już lakieru po skórkach :D co za postęp :-)



Jak Wam się podoba?



Udostępnij ten post

58 komentarzy :

  1. Super Ci wyszedł ten mani. Widać progress :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek, na jestem teraz zakochana w kolorze klasycznego wina :) jesień będzie należała właśnie do tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jesień zdecydowanie kojarzy mi się właśnie z tym kolorem :-)

      Usuń
  3. Pięknie wymalowane :) Nie miałam lakierów claresy ale neonail jest cudowne w użyciu:) Takie mam odczucia po lakierach semilaca, które są trochę gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowo! :)
    Chyba przydałoby się abym i ja ożywiła swoje hybrydy :P
    P.S. nie mogę się napatrzeć na Twoją płytkę i skórki - masz naprawdę niesamowicie zadbane dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana ! Polecam troche zaszalec z hybryda :-D

      Usuń
  5. Ladny efekt. Pozytywnie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Heh dziękuje Dorotka :-D zapraszam do salonu kosmetycznego :-D

      Usuń
  7. Uwielbiam szarości :) Pazurki pięknie się prezentują, a to połączenie kolorystyczne jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paznokcie, kolory są świetne :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama niedawno odkryłam na porządnie i na sobie świat hybryd i... ja ja się cieszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło super!
    A powiedz mi - którą markę lakierów polecasz? Z początkiem grudnia chciałabym zamówić starter, nie wiem ejdnak, na co się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę póki co polecic Clarese bo jakościowo lakiery są bardzo dobre, dobrze kryją i rozprowadzają się. Testuje teraz Bling i jak na razie również pozytywnie się zapowiadają :-). Semilaca ciągle planuje kupic :-)

      Usuń
  12. Bardzo mi się podobają! Ja również uwielbiam szarość, w połączeniu z delikatnością pasteli nigdy mi się nie znudzi :) Powiedz mi proszę, jak długo trwa u Ciebie wykonanie hybryd i ich zdejmowanie, oraz jak długo Ci się trzymają? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co planuje zrobić i jak dużo warstw lakieru potrzebuje aby pokryc płytkę :-) mam lampe UV więc jest to dla mnie dość istotne :-). Jeśli prosty mani to ok 1,5 h. Zdejmowanie zależy również od lakieru, jesli chce współpracować to ok 10 min i gotowe :-)

      Usuń
  13. Podoba mi się ten szary kolorek ;) Też mam problem z zalewaniem skórek, ale wierzę że i u mnie wkrótce będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie! :D melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne paznokcie :) Mam zamiar kupić kolejny zestaw do hybryd i dac im jeszcze jedną szansę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne paznokcie i super kolorki :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. klasyczne połączenie kolorków :) też używam semilaca ale topu i bazy w jednym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się spisuje ta baza dwa w jednym? Zastanawiałam się nad nią, ale ostatecznie wybrałam wersje w oddzielnych opakowaniach :)

      Usuń