Strony

Moja pielęgnacja włosów - olejowanie olejem ryżowym

Olejowanie - emulgowanie - zabezpieczanie




Dawno nie było moich eksperymentów i codziennego cudowania z włosami, a więc nadrabiam :). Dzisiaj pokażę Wam efekty olejowania moim ryżowym ulubieńcem. Wspominałam już o nim TUTAJ, a TU i TU pokazywałam jak sprawdza się w połączeniu z innymi olejami, a także z substancjami nawilżającymi. Mam nadzieję, że Wam się nie znudził, bo ja go wręcz uwielbiam !

Od czego zaczęłam? Naolejwałam włosy od skóry aż po same końce olejkiem ryżowym. Tym razem nie pominęłam skóry głowy i wykonałam delikatny masaż palcami z odrobiną olejku. Następnie przez 2 h przysiadłam do laptopa i naskrobałam dla Was aż dwa posty ;D. 

Po tym czasie udałam się do łazienki zmyć z głowy tłuszczyk. Zaczęłam od emulgowania oleju i do tego zadania świetnie posłużył mi Kallos Omega. Kolejnym etapem było dwukrotne mycie (tylko) skóry głowy szamponem Alterra. Po spłukaniu szamponu jeszcze raz wprasowałam w długość włosów maskę Kallos Omega. Po czym również spłukałam i odsączyłam włosy z wody. Same końcówki zabezpieczyłam moim ulubionym serum do włosów od Eveline, o którym pisałam TU. Gdy włosy lekko podeschły spryskałam je czarną mgiełką Gliss Kur, którą dopiero zaczęłam testować. Schły naturalnie i rozczesałam je dopiero po całkowitym wyschnięciu.





Moim zdaniem włosy prezentują się świetnie :) bardzo łatwo się rozczesały (to pewnie zasługa maski) i są niezwykle miękkie w dotyku. Ładnie błyszczą i mienią się w słońcu czego chyba nie uda Wam się dostrzec, bo zdjęcia zrobiłam dopiero późnym popołudniem :/. 







Mimo to włosy fajnie się układają, są gładkie, a końcówki zdyscyplinowane. Da się zauważyć, że kłaczki są dobrze nawilżone i nabłyszczone. Od razu uprzedzę Wasze pytania - nie, taka pielęgnacja nie obciążyła i nie przyspieszyła przetłuszczania włosów :).


Dzisiejszy post jest trochę zaległy, bo aktualnie moje włosy przeszły "niewielką" metamorfozę, ale zobaczycie ją dopiero za jakiś czas :). Póki co zostawiam Was z postami, które naprodukowałam na czas mojej zbliżającej się nieobecności :)


Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Prześliczne są!:o Gdzieś w swojej kuchni mam olej ryżowy więc pędzę nałożyć go na swoje kłaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. masz przy nasadzie ciemniejsze włosy czy to złudzenie? i czy mi się wydaje czy masz różne odcienie od platyny po złoty blond ? *.* bradzo fajnie to wygląda. i jak często farbujesz ? gdzie? sorki ze tyle pytań tylko poprostu zapuszczam włosy a mam blond i zastanawiam się czy nie zapuścić naturalnych bo zawsze mam jakiś problem z kolorem a włosy tak ostatnie 4-5 cm zawsze mam takie suchsze dzień albo dwa po myciu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam różne odcienie blondu Ale to zasługa tego że często zmieniam farby bo nie mam tak do końca sprawdzonej ;) poza tym czasem przed farbowaniem nakładam olejek na włosy i nie zmywam go do fabowania i stąd też te odcienie ;). Aktualnie nie farbowalam już bardzo długo ale w planach mam powrót do stałej koloryzacji ;).

      Z tą suchościa to mam podobnie... ja sie ratuje tym ze nakładam serum na końce i zawijam na godzinę w koczka. Po tym czasie nie widać już tak bardzo suchych końcowek ;)

      Usuń
  3. A ja ostatnio rozkminiałam do czego mogłabym użyć oleju ryżowego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się podobają te Twoje włosy.
    Świetne :)
    Sama też jestem za olejowaniem.
    Pozdrawiam czwartkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne włosy! Wyglądają na takie zdrowe i miękkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosiska ;) Ja z tym olejowaniem to mam sklerozę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ciąży musiałam sobie odpuścić Ale teraz nadrabiam zaległości i mocno regeneruje włosy ;)

      Usuń
  7. Twoje włosy zawsze prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. JAKIE WŁOSY <3 Z Kallosa maskę mam na liście, jak mi się aktualne skończą to taką kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamo, jakie Ty masz piękne włosy! oddaj mi je <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne masz wlosy. Zawsze marzyl mi sie taki odcien.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne masz włosy i ten kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się prezentują :) Olejem ryżowym jeszcze nie olejowałam i chyba nigdy nie miałam z nim do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe kosmetyki, piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super efekt, masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń