Strony

Lace dresses from Gamiss - czyli siła przyciągania koronkowych sukienek !

W poszukiwaniu idealnej...


Ostatnio mam jakąś manie i ogromną chęć posiadania koronkowych rzeczy. Nie tak dawno temu zaopatrzyłam się w przepiękną, kobaltowa bluzkę i ciągle mi mało. Zatem przeglądam i oglądam online m.in. TUTAJ, ale też dotykam macam i po prostu szukam koronkowej sukienki w sklepach. 

Kolor w zasadzie nie ma dla mnie znaczenia, najważniejsze żeby była starannie wykonana, a sama koronka nie była tandetna. Dużą rolę gra również odpowiedni fason, czyli odcięcie pod biustem. Poniżej możecie zobaczyć co wybrałam. Jak Wam się podobają moje propozycje? :)







Przy okazji dorzucam jeszcze dwa kombinezony, w które póki co się nie zmieszczę, ale przecież pomarzyć zawsze można :D. Zdecydowanie korzystniej cenowo wychodzi zamawiając na necie niż kupując stacjonarnie. Doradźcie coś :D






Biała sukienka - TUTAJ
Czerwona sukienka - TUTAJ
Kobaltowa sukienka - TUTAJ
Kombinezon - TUTAJ
Kombinezon w paski - TUTAJ



Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. pierwsza sukienka najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koronki! <3
    Najbardziej podoba mi sie ta kobaltowa :D Choć niestety sama nie wyglądalabym w niej dobrze, nie lubię takich bardziej zabudowanych dekoltów ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi znowu podobają się koronkowe spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przefajne te propozycje! Kombinezon (który troszkę wygląda jak Sukienka) w paski chcę przygarnąć.
    Z wielką chęcią bym przymierzyła, bo lubię się w paskach.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza sukienka najbardziej mi się podoba, klik - 18,34$, 33,15$, 14,70$, 27,56$ :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pierwsze 3 sukienki mi się najbardziej podobają ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się marzy właśnie taki kombinezon. Mm jeden w szafie ale niestety lekko za duża jestem na niego aktualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta kobaltowa jest swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam koronkowe sukienki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham koronkowe sukienki :D
    Bardzo mi się podobają :D
    Zawsze jak jakąś obczaję to muszę ją miec :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza sukienka jest przepiękna! :o i ten biały kombinezon także jest boski! :) narobiłaś mi ochoty aż chyba sama skuszę się na jakąś sukieneczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza sukienka i kombinezony (szczególnie ten pierwszy) wyglądają super :D Sama mogłabym chodzić w nich latem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne rzeczy, pierwszy kombinezon wymiata!
    Mam do Pani takie pytanie niezwiązane z postem, ile ma Pani lat?
    Ślicznie i młodo Pani wygląda ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 jest mi bardzo miło! Mam 27 lat 😊

      Usuń
  15. Ten pierwszy kombinezon bajeczny! Aż sama bym kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwona sukienka rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ta biała sukienka jest piękna;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie sukienki bardzo mi się podobają, ale chyba najbardziej ta biała :) Możesz popatrzeć w Mohito tam często mają piękne, koronkowe sukienki :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za radę :) na pewno tam zajrzę :D

      Usuń
  19. Interesting post and dresses really liked ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  20. 2 kombinezon jest prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kombinezony piękne :) Podobają mi się coraz bardziej choć nie zawsze prezentuję się w nich korzystnie ;)

    OdpowiedzUsuń