Strony

Lilia, magnolia, a może słonecznik ? Który zapach Dagmar od Świt Pharma skradł moje serce ?

Dla każdego coś dobrego...




Rzadko decyduje się na recenzowanie perfum. Należę do grona osób, które nie przepadają za częstą zmianą zapachów. Mam już swoje sprawdzone i ulubione nuty, a szukanie nowych niespecjalnie mnie kręci ;). Mój nos jest dość czuły na wszelkie mocne, ciężkie i mdlące perfumy, które pomimo tego, że przy zakupie wydają się idealne to jednak, gdy są już moje okazują się zbyt przytłaczające. Co w moim przypadku najczęściej kończy się bólem głowy :(.

Tak czy inaczej jestem pewna, że większość z Was uwielbia otaczać się coraz to nowym zapachem i pewnie niejedna ma niezłą kolekcję swoich ulubieńców! Dlatego dzisiejszy post będzie dotyczył własnie wód toaletowych, które wpadły w moje ręce już dość dawno, lecz natłok codzienności uniemożliwił mi pokazanie Wam ich wcześniej. Mowa o trzech pięknych, ale jakże różnych zapachach Dagmar od Świt Pharma.


Magnolia



"Zmysłowy i uwodzicielski zapach dla romantycznej i subtelnej kobiety. Bazę kompozycji stanowią cedr i paczula, zaś w nucie głowy rozbrzmiewają słodkie, owocowe akordy.

Nuty zapachowe DAGMAR MAGNOLIA:

Głowy: czarna porzeczka, mandarynka, grejpfrut

Serca: magnolia, jaśmin, kwiat pomarańczy

Bazy: paczula, drzewo sandałowe, cedr, wanilia, piżmo"




Zdradzę Wam od razu... Magnolia to mój ulubiony z tych trzech zapachów! Woń jest dla mnie idealna - lekka, słodka, kwiatowa i tylko trochę owocowa. Zapach jest subtelny i rześki, ale nie mdły. Wyczuwam w nim nuty wanilii i kwiatów, a cytrusy bardzo subtelnie. Jest świetnym dopełnieniem dziennych stylizacji.  Przede wszystkim nie jest ciężki i przytłaczający, zatem dla migrenowców w sam raz.

Wyczuwam go do 4 h na skórze i nieco dłużej na ubraniu. Taki czas w zupełności mnie satysfakcjonuje i jeśli mam ochotę to z chęcią sięgam po niego znowu, gdy woń się ulotni. Powiem szczerze, że nie ruszam się z domu bez kilku mgiełek Magnolii ;)


Lily



"Czarująca i lekka kompozycja dla nowoczesnej i dynamicznej kobiety. Inspiracją dla stworzenia zapachu były pełne egzotycznych kwiatów ogrody botaniczne.

Nuty zapachowe DAGMAR LILLY:

Głowy: brzoskwinia, jabłko, zielony hiacynt
Serca: lilia, róża, jaśmin
Bazy: bursztyn, piżmo"




Ten zapach zajął zaszczytne drugie miejsce choć na początku nie byłam do niego przekonana i stawiałam go na końcu. Lilia w pierwszej fazie ma specyficzny i nieco zbyt mocny zapach jak dla mnie. Przy bliższym poznaniu okazuje się jednak dość słodką i wyrazistą wonią. Wyczuwam w niej nutki kwiatów, głównie lilii oraz dojrzałej, soczystej brzoskwinki. Mam wrażenie, że zapach stworzony jest dla zmysłowej i młodej kobiety.

Trwałość jest identyczna jak w przypadku Magnolii.


Sunflower



"Ciepły, energetyczny zapach idealny na dzień dla wiecznej optymistki. To lekka, kwiatowa i niezwykle kobieca kompozycja, odpowiednia na każdą porę dnia.

Nuty zapachowe DAGMAR SUNFLOWER:

Głowy: kwiat pomarańczy, melon, brzoskwinia
Serca: irys, róża herbaciana, cyklamen, osmantus
Bazy: drzewo sandałowe, mąkla tarniowa, piżmo, bursztyn"




Słonecznik spadł z drugiego na trzecie miejsce. Wyczuwam w nim najbardziej zapach melona, ale przełamanego wonią róży. Dość osobliwe połączenie i niezwykle intensywne, które najbardziej pasuje do kobiety dojrzałej i pewnej siebie. Sunflower jest najbardziej wyrazistym i ciężkim zapachem wśród wód perfumowanych Dagmar. Zapewne dlatego stawiam go na trzecim miejscu, bo w pewnym momencie zaczyna mnie męczyć. Trwałość (jak na złość :D ) słonecznika jest najdłuższa i utrzymuje się do 6 h. 


Jestem ciekawa Waszych opinii :) Wolicie bardziej wyraziste i intensywne, czy zwiewne i lekkie zapachy ? :)


Udostępnij ten post

35 komentarzy :

  1. Magnolia ma cudowny zapach, zabieram ja na tegoroczne wakacje ;-) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi przypadł do gustu zapach Lily :) Też tak jak Ty nie lubię mocnych, intensywnych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeci zapach i pierwszy przypadłby mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak bardzo podoba mi się gdy w perfumach jest wyczuwalna magnolia! Świetna sprawa! :)
    Lubię pastele i takie delikatne flakoniki bardzo przypadły mi do gustu! Rewelacja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś widziała jak były pięknie zapakowane :) firma się na prawdę postarała !

      Usuń
  5. Bez wąchania przeczuwam, że LILLY przypadłaby mi do gustu, bo uwielbiam zapach lilii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję że magnolia to mógłby być mój zapach ;
    zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie to wszystkie te zapachy mnie ciekawią :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Magnolia najbardziej by i odpowiadała - tak myślę :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Na punkcie perfum mam bzika, i muszę przyznać,że chętnie bym kupiła je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe zapaszki ;) ja lubię delikatne, ale wyczuwalne zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa tych zapachow

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja postawiłabym na wersję liliową. ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba lubię te bardziej eleganckie i mocniejsze :) Ale latem raczej zmieniam perfumy na lżejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie te cięższe niestety nie zagrzeją długo miejsca :)

      Usuń
  14. Mnie najbardziej oczarowała Magnolia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mialam jeszcze zadnego z perfumów.
    Będzie kiedyś post: "50 faktow o mnie" ? Bardzo lubię je czytać na róznych blogach, chętnie przeczytalabym tutaj ;-D ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że ktoś będzie zainteresowany takim postem :D ale oczywiście postaram się coś wykombinować w najbliższym czasie :)

      Usuń
  16. Najbardziej zainteresowała mnie chyba "Magnolia" :) Nie znam tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawią mnie te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Patrząc na nuty, i mnie magnolia spodobałaby się najbardziej :)

    PS Jako że tematyka mi bliska, pozwalam sobie zaobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zdecydowanie wolę te delikatniejsze zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba magnolia by mi się najbardziej spodobała <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe! ja najbardziej lubię słodkie, ale jednocześnie świeże, nie duszące :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega mają piękne buteleczki:) Również podpisuję się pod świeżymi :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. tak czytając stwierdzam , że też wybrałabym magnolię :)

    OdpowiedzUsuń