Strony

Hybryda - Bling nr 40 red, Bling nr 29 black

Klasyczna czerwień




Najwyższa pora na odświeżenie mani mojej siostry. Tym razem kolorem bazowym jest intensywna czerwień. Dla urozmaicenia narysowałam czarnym lakierem kokardki, które ozdobiłam cyrkoniami. Z tych błyskotek skorzystałam także przy zdobieniu kciuków. Cyrkonie po raz pierwszy kleiłam na specjalny klej i zastanawiałam się nad ich trwałością. Teraz już z czystym sumieniem mogę Wam powiedzieć, że bez problemu trzymały się aż do zdjęcia hybryd.

Baza i top to produkty z Semilaca, a lakiery to Blingi (czerwony nr 40 i czarny nr 29).







Jak Wam się podoba ? :)


Udostępnij ten post

29 komentarzy :

  1. Ta kokardka jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!
    Podoba mi się kolor! :)
    Na lato - ekstra.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękny, uwielbiam czerwienie :D


    Pozdrawiam
    http://natalena-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwień to taka klasyka, że zawsze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodziutkie te kokardki :D masz już któryś lakier z kolekcji MArgaret semilaca ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) nie, nie mam, nawet nie wiedziałam że jest taka kolekcja :o :D

      Usuń
  6. Ach ta czerwień..śliczne paznokcie :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne są te kokardki. Swietnie dobrane kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba :) te kokardki są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staralam sie 😊 cieszę się że się podoba 😁

      Usuń
  9. aktualnie mam podobny kolorek na sobie :D robiłam paznokcie pierwszy raz od stycznia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. choć czerwony to zdecydowanie nie mój kolor, to te mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten manicure :) Jest bardzo klasyczny, a kokardka dodaje mu nieco dziewczęcego uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna czerwień, no i ta słodka kokardka, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. używasz zwykłego topu semilaca czy no wipe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tym mani użyłam zwykłego topu Semilac a topu no wipe używam tylko do pyłków 😊

      Usuń