Strony

Ekologiczne podejście do pielęgnacji twarzy i włosów - Marion Eco Olejek Arganowy

Złoto Maroka w moim domu




Opis produktu: 

Olejek arganowy pochodzenia organicznego z marokańskich upraw.

Jest bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe: Omega 3,6,9 oraz witaminy E. Jeden z najbardziej cenionych olejów na świecie, posiadający wszechstronne zastosowanie w kosmetyce.




Idealny do pielęgnacji cery dojrzałej, suchej i odwodnionej oraz jako profilaktyka przeciwstarzeniowa. Wspomaga regenerację bariery hydrolipidowej, likwiduje suchość i szorstkość naskórka. Olejek wzmacnia strukturę włosów i odżywia je po zabiegach fryzjerskich. Produkt wzbogacony został o olejek słonecznikowy zawierający odmładzającą witaminę E i odżywcze kwasy tłuszczowe.


Skład: 

Helianthus Annuus Seed Oil (olej z nasion słonecznika - nie zatyka porów, działa przeciwzapalnie, wygładza, regeneruje), Argania Spinosa Kernel Oil (wzmacnia, regeneruje, nawilża, łagodzi objawy trądziku, antyoksydant).


Cena: ok. 8 zł za 25 ml w Drogeria Natura


Opakowanie i konsystencja:



Olejek zamknięty jest w plastikowej buteleczce z pompką o pojemności 25 ml, która z kolei mieści się w tekturowym kartoniku. Szata graficzna jest minimalna i utrzymana w ekologicznym stylu. Konsystencja jest oleista, a barwa słomkowa.


Moja opinia:

Odnoszę wrażenie, że olejek arganowy jest bardzo podobny do wersji marakuja, o której mogliście już przeczytać w tym wpisie. Ma spełniać identyczne funkcje i w zasadzie sprawdził się u mnie głównie w pielęgnacji włosów i twarzy, czyli tak samo jak olejek marakuja.




Dzisiejszy bohater świetnie zabezpiecza końcówki włosów. Wystarczy 3-4 krople (podkreślam krople - nie pompki), aby zabezpieczyć wilgotne po myciu włosy. Po kilku tygodniach stosowania zauważyłam, że faktycznie włosy nie rozdwajają się tak szybko, są bardziej wygładzone i lśniące.

Często sięgam po olejek arganowy, gdy chce urozmaicić maskę do włosów. I jako półprodukt dodawany do takich mieszanek również działa bardzo przyzwoicie. Jedna pompka jest w zupełności wystarczającą i nie obciąży włosów. 




I tak samo jak poprzedni olejek z tej serii tak samo i olejek arganowy bardzo dobrze sprawdził się w pielęgnacji twarzy. Z racji tego, że jest tłuściutki używam go wyłącznie wieczorem po uprzednim demakijażu i umyciu twarzy żelem. Doskonale nawilża buzię, łagodzi podrażnienia, odżywia i mocno natłuszcza. Nie zapycha porów, ani nie obciąża skóry.




W składzie tytułowy olejek arganowy znajduje się na drugim miejscu zaraz po oleju słonecznikowym.


Mi osobiście olejek arganowy od Marion przypadł do gustu i z chęcią dokończę opakowanie ;) bardzo dobry, ekologiczny i przyjazny dla skóry produkt !


Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Nie wiedziałam, że firma Marion zmierza ku naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze, że ma krótki skład i fajnie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki do włosów Marion, dobrze się u mnie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolalabym bym kupić solo te olejki i je ze soba zmieszać: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie znam olejku.
    Jednak wydaje się naprawdę fajny.
    Przetestowałabym.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zawsze stosowałam olejek arganowy na suche włosy, teraz będę go używać na wilgotne:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma świetny skład, podobają mi się olejki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie olejki <3
    ----------------------------------------------------------------------
    Zapraszam do mnie :)
    http://www.dobrebozpolski.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Marion ma coraz więcej produktów. Widziałam już gdzieś ten olejek. Ja lubię bardzo te olejki silikonowe do włosów, zabezpieczam nimi końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam nigdy tego produktu, z Mariona zazwyczaj używałam kosmetyki do włosów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie trochę nie podoba mi się, że na opakowaniu napisane jest olej arganowy, a tak naprawdę pierwszy w składzie mamy słonecznikowy :P Dobrze jednak, że się sprawdza - to jest jednak najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne zdanie dlatego wspomnialam o tym w recenzji ;)

      Usuń
  12. Miałam z nim do czynienia tylko jako dodatkiem do olejku EcoLab i świetnie działał on na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie czytać, że "Marion" oferuje także naturalne produkty - wcześniej o tym nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe czy polubiłby się z moimi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Marion uzywalam jedynie 7 efektow, ale byl to sredni produkt dla moich wlosow

    OdpowiedzUsuń