Strony

Hybryda - Color Vishine nr 124 sweet pink, Bling nr 22 white, srebrny pyłek

Srebrny pyłek po raz pierwszy 




Moje zamiłowanie do pastelowych kolorków na paznokciach chyba szybko nie minie :D. Gdy mowa o nowym mani to w głowie już łączę pastelowe barwy. Dzisiaj padło na róż (robię się przewidywalna!) i po raz pierwszy na srebrny pyłek.

Jako bazy użyłam produktu Semilaca. Lakier podstawowy to Color Vishine nr 124, czyli niezwykle piękny, pastelowy, chłodny róż. Tym kolorem pokryłam wszystkie paznokcie. Do pełnego krycia potrzebował trzech warstw. Konsystencja lakieru jest świetna, nie za gęsta, ale też nie za rzadka, więc współpracuje się z nim bez problemu.




Kolejnym krokiem był pyłek, który mam już od bardzo dawna, ale do pełni szczęścia brakowało mi topu no wipe, więc byłam zmuszona poczekać z jego pierwszym użyciem. Gdy dotarł mój top no wipe firmy Elite 99 prosto z Aliexpress od razu wypróbowałam go w połączeniu ze srebrnym pyłkiem również pochodzącym z chińskiej strony. 

Jako podkładu użyłam wspomnianego wyżej chłodnego różu. Następnie za pomocą patyczka z gąbką wtarłam pyłek w warstwę dypresyjną utwardzonego lakiery. Paznokcie środkowych palców ozdobiłam białymi kropeczkami wykonanymi Blingiem nr 22. A kciuki urozmaiciłam "szałowym" ombre wykonanym za pomocą pyłku. 




Na zakończenie pociągnęłam wszystkie paznokcie topem no wipe i już nie przecierałam cleanerem. Paznokcie były suchutkie, bez lepkiej warstwy, do której już przywykłam. Po skończeniu mani miałam pewne obawy, czy aby pyłek nie spłynie choćby po umyciu rąk :) ale ku mojemu zdziwieniu trwał nienaruszonym nawet po myciu naczyń ! Heh także pozytywnie nastawiona dalej testowałam jego wytrzymałość. 

Po dwóch tygodniach przy skórkach zauważyłam, że lakier na paznokciach z pyłkiem "wstaje". Na pozostałych paznokciach, które również były pociągnięte topem no wipe nic się nie działo do niespełna trzech tygodni. Nic nie odprysło, nie starło się i nie porysowało. Także top sam w sobie jest bardzo przyzwoity. Mam tylko mały żal, że nie dał do końca rady z pyłkiem.





Jak Wam się podoba ? :)


Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Bardzo ładny mani, podoba mi się :)
    mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Z góry dziękuję :*

    Przy okazji chciałabym zaprosić cię do grupy na FB : https://www.facebook.com/groups/124238751499996/ w której wspólni pomagamy sobie w zbieraniu kliknięć :) Jeśli masz ochotę, dołącz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za wspaniałości!
    Piękne paznokcie. To są bardzo fajne kolorki. Połączenie idealne.
    Super, że tak ładnie to wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten róż :) Ślicznie wygladają tak pomalowane pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny manicure! Słodkie te kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i subtelny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pazurki:)kolorki śliczne, delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kropeczki skradły moje serce;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny :) srebro i kropki mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny ten różowy kolorek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne paznokcie *-* pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam delikatne paznokcie z odrobiną połysku 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne kolorki, delikatne

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kropeczki prezentują się uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyszło, ja nie mam do tego talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyszło, ja nie mam do tego talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie akurat najlepszym topem no wipe jest ten semilaca ale całe zdobienie świetne :)

    OdpowiedzUsuń