Strony

Hybryda - HNM nr 1336 red wine, Beau Gel nr 1408 powder pink

Klasyczne czerwone wino




Dzisiaj pokażę mani jaki wykonałam na paznokciach mojej siostry :). Motyw przewodni był jeden - na pewno kolor bordowy. Lakierów w takim kolorze w swojej kolekcji mam aż... jeden :D, a więc wielkiego wyboru nie było. Na szczęście ten odcień zdecydowanie przypadł do gustu zarówno mi jak i siostrze, więc przystąpiłam do działania. 




Na uprzednio położoną bazę z Semilaca nałożyłam 3 cienkie warstwy wspomnianego wyżej lakieru HNM nr 1336. Kolor ma świetną pigmentację i do pełnego krycia wystarczyłyby dwie. Pracuje się z nim bardzo dobrze, jest odpowiednio gęsty (więc nie zalewa skórek), ale też na tyle płynny, że maluje się nim komfortowo. Ponadto jest bardzo trwały.




Na paznokciach serdecznych palców siostra zażyczyła sobie wzorek. Napociłam się przy nim okropnie, ale na szczęście wyszło całkiem przyzwoicie jak na laika :D. Do wzorku użyłam lakieru Beau Gel nr 1408, czyli pudrowego różu. Uwieńczeniem tej stylizacji są przyklejone cyrkonie. Na koniec top z Semilaca i gotowe.






Jak Wam się podoba ? :)


Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Ładny ten wzorkowy akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło, choć to nie jest mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny kolor

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, Bambi xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, chociaż sama latem i wiosną stawiam na pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pastele równie lubię ale jakoś nie utożsamiam ich z porą roku 😉 po prostu decyduję się na nie gdy mam na nie ochotę 😉

      Usuń