Strony

Magnetyczne spojrzenie od Eveline

Magnetic Look Ultra Volume Mascara





Dawno nie było recenzji tuszu do rzęs, wiec dzisiaj spieszę własnie z taką notka :-)



Opis produktu:

Rewolucyjna maskara zapewnia natychmiastowy efekt mocno pogrubionych i gęstych rzęs. Innowacyjna formuła tuszu Beauty & Care sprawia, że rzęsy stają się gęste, wyraziste i odpowiednio podkręcone. Wyprofilowana, silikonowa szczoteczka Flexy Brush równomiernie rozprowadza tusz na rzęsach, nie pozostawiając grudek. Mikrowłoski silikonowe dokładnie rozdzielają rzęsy, zapewniając im spektakularne pogrubienie nawet do 200%. Formuła bogata w pigmenty mineralne, naturalny wosk carnauba oraz kompleks witamin (A, E i F) zapobiega wypadaniu i łamaniu rzęs, pobudzając je do wzrostu. Dzięki zawartości D - pantenolu tusz jest wyjątkowo delikatny dla oczu i nie powoduje podrażnień. Doskonale wzmacnia, odżywia i kondycjonuje rzęsy.






Skład:




Aqua (woda), Synthetic Beeswax (syntetyczny wosk pszczeli - stabilizator, zmniejsza kruchość produktu), Paraffin (parafina - zmiękcza, wygładza, nadaje połysk, może uczulać), Acacia Senegal Gum (guma arabska - zagęstnik), Stearic Acid (emulgator - ułatwia powstanie emulsji), Triethanolamine (regulator pH), Palmitic Acid (kwas palmitynowy - nawilża, zmiękcza, wygładza; emulgator), Butylene Glycol (humektant - zapobiega wysychaniu kosmetyku), Copenicia Cerifera Cera (wosk karnauba - zmiękcza, nawilża), Glyceryl Stearate (emolient/emulgator - nawilża, wygładza), Polybutene (regulator lepkości), VP/Eicosene Copolymer (nawilża, wygładza, wpływa na konsystencję produktu), Oryza Sativa Cera (wosk otrzymywany z otrąb ryżowych - odżywia, wygładza), Hydroxyethylcellulose (zagęstnik), Myristic Acid (nawilża, zmiękcza, wygładza), Arachidic Acid (nawilża), Behenic Acid (emolient - nawilża, nadaje połysk), Oleic Acid (nawilża, zmiękcza), Phenoxyethanol (konserwant), Methylparaben (konserwant), Propylparaben (konserwant), CI 77499 (barwnik).



Cena: ok. 11 zł za 10 ml



Opakowanie i konsystencja:




Tusz znajduje się w plastikowej, zielonej tubce. Szczoteczka jest silikonowa. Włoski są krótsze mniej więcej w połowie grzebyka. Tusz aplikuje się bardzo wygodnie. Konsystencja tuszu jest trochę rzadka, ale z upływem czasu tusz minimalnie gęstnieje. Kolor - intensywnie czarny.



Działanie:

Tusz, tak jak wspomniałam wyżej, świetnie się aplikuje. Mi wystarczają dwie warstwy. Wtedy rzęsy są pogrubione, zagęszczone i lekko podkręcone. Trzeba jednak uważać, aby nie nałożyć zbyt dużo warstw, bo tusz poskleja rzęsy.







Niestety z przykrością stwierdzam, że tusz pod koniec dnia obsypuje się,  ale na szczęście nie rozpływa się na powiekach.

Szczotka jest wygodna, ale ma się wrażenie, że w momencie, gdy tusz jest nowy i nieco rzadszy to szczotka nabiera zbyt wiele produktu. Dopiero po jakimś czasie, gdy tusz zgęstnieje ta ilość jest odpowiednia. Raczej nie pozostawia grudek, chyba że nałożymy za dużo warstw.







Nie zauważyłam, żeby ten rewolucyjny kompleks wpłynął jakoś na wzrost rzęs. Moje rzęsy nadal są takiej samej długości i od czasu do czasu wypadnie jeden czy dwa włoski (tak było też dawniej). Także hasła typu wzmacnia i odżywia są mocno przesadzone :-).

Z Eveline przetestowałam już kilka maskar i ta dzisiejsza jest bardzo podobna do pozostałych lecz mimo wszystko moim ulubieńcem pozostaje nadal Volume Celebrities Mascara



Eveline Magnetic Look Ultra Mascara oceniam: 8/10





Znacie ją? :)



Udostępnij ten post

55 komentarzy :

  1. Nie wiem juz ile nie uzywałam tuszu do rzes ;D ten wydaje sie bardzo fajny jednak dla klientek musze miec cos innego . Mimo wszystko napewno zwroce na niego uwagę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się efekt, tylko szkoda, że się osypuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest bardzo ładny, zwłaszcza świetne rozczesanie rzęs i głównie za to bym jej spróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt na rzęsach :D nie znałam jej wcześniej, zawsze używam tuszy z loreala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się szczotka i efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt ale szkoda, że pod koniec dnia zaczyna się obsypywać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt b. ładny. Z Eveline kupuję czasem właśnie tylko tusze, bo oni lubią walić formaldehydowe konserwanty, gdzie się da. Tu ich nie ma, a parabeny na rzęsach mogę znieść :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt b. ładny. Z Eveline kupuję czasem właśnie tylko tusze, bo oni lubią walić formaldehydowe konserwanty, gdzie się da. Tu ich nie ma, a parabeny na rzęsach mogę znieść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza sie... Tez to zauwazylam z tym formaldehydem. Ale tusze od Eveline uwielbiam :-)

      Usuń
    2. Tusze mogą być :) Miałam 2 rodzaje i byłam zadowolona z efektów :)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie się prezentuje:) I cena super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam go kiedyś, nawet wykończyłam 3 lub 4 opakowania. U mnie w ogóle się nie osypywał, nawet pod koniec dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś specjalnie nie zwracam uwagi na wybór tuszu może dlatego że mam po prostu rzęsy do nieba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam jej ale efekt jaki daje bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie prezentuje się na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tej maskary ale potrzebuję takiej która wydłuży mojej rzęsy i podkręci, produkt nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Po tym jak odżywka do paznokci zamiast im pomoc to mi je zniszczyła, boję się używać kosmetyków tej firmy :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam co nieco o odżywkach ale nie ma sie co tak od razu zrazac do całego asortymentu :-) najważniejsze to czytać składy :-)

      Usuń
  16. Dawno nie miałam tuszu z Eveline :) szczoteczkę ma fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Wg mnie średni jak na Eveline :-) znam ich lepsze maskary :-)

      Usuń
  18. nigdy nie uzywalam,bo od lat uzywam tylko jednego tuszu - lovely pump up<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zakupiłam az dwa opakowania :-D będzie testowanko :-D

      Usuń
  19. Ja znalazlam mojego ulubienca z Clinique :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że się obsypuje, bo daje świetny efekt. ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny efekt na rzęsach! Może kupię następnym razem jak skończy mi się aktualny �� Teraz używam tuszu Eveline, ale Big Volume Explosion i również bardzo go polecam! ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tego jeszcze nie znam ! Będę musiala się rozejrzeć :-D szkoda ze u nas w Rossmannie nie ma szafy Eveline bo juz bym kupiła póki trwa -49% :-D

      Usuń
  22. Efekt na rzęsach jest bardzo ładny i cena nie jest zła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem ładnie wygląda na rzęsach, muszę przyznać, że nie spodziewałam się tak dobrego efektu po tanim tuszu :) Moimi ulubieńcami i tak pozostają w tej kwestii tusze z Loreala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu Cie zaskocze... Znalazłam tańszy i jeszcze lepszy :-D ale recenzja dopiero za jakis czas :-)

      Usuń
  24. Ładny efekt. Ja ostatnio kupiłam swój pierwszy tusz z Eveline, ale nie ten zielony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam juz ich kilka i z każdego byłam zadowolona :-)

      Usuń
  25. Rzęsy wyglądają na idealnie rozczesane ;) ale jeżeli faktycznie się obsypuje to duży minus ;(
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Efekt na rzęsach wygląda rewelacyjnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się jak rozdziela rzęsy.Ale szkoda, że się osypuje ;/

    OdpowiedzUsuń