Strony

Moje samodzielnie wykonane hybrydy

Hybrydowe love




To pierwszy post z tej serii i powiem szczerze, że długo zastanawiałam się czy go w ogóle publikować. W dziedzinie paznokci hybrydowych jestem totalnym laikiem, ale że uwielbiam malować paznokcie (chyba tak samo jak większość kobiet) postanowiłam spróbować i dzisiaj możecie zobaczyć moje jedne z pierwszych wykonanych samodzielnie hybryd. Do perfekcji mi daleko, ale mimo wszystko liczę, że nie zasypiecie mnie hejtem :-D

Do mojego mani użyłam bazy i topu z Semilaca, a lakiery to nr 57 (chłodny beż) i 105 (neonowa czerwień wpadająca w pomarańcz) z Loli. Lakier Loli z bazą i topem z Semilaca trzyma się bez zarzutu do 2 tyg. Nic nie odpryskuje, a zaznaczę, że wykonuję wszystkie obowiązki domowe. Lakier nie marszczy się ani nie ściąga.






Moje pierwsze próby wykonania hybrydy nie były zbyt efektowne, ale ja sama już widzę postępy :-D. Na moim instagramie możecie zobaczyć pierwsze zmagania TU i TU i TU.



Oczywiście przy okazji zapraszam Was na mój Instagram i fanpage na facebooku gdzie znajdziecie więcej paznokciowych inspiracji, a także dowiecie się co u mnie słychać !






Udostępnij ten post

57 komentarzy :

  1. Bardzo dobrze Ci poszło! :) Ja też dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszło :) Kolor trochę za bardzo "żarówiasty" jak dla mnie, ale wykonanie na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak otworzylam opakowanie nie byl az tak żarowiasty :-) dopiero na paznokciach zaskakuje swoją intensywnoscia :-D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Te juz znacznie lepiej wyglądają niż poprzednie :-D

      Usuń
  4. Trochę paznokci trzeba pomalować zanim się przyzwyczai do konsystencji hybrydy :) Ja bardzo lubię to że nie wysychają same i można malować do woli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też ostatnio odkrywam takie zalety :-D

      Usuń
  5. Początki zawsze trudne, ale ładnie to wygląda;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous post dear :)
    Have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Laik czy nie laik ale zrobiłaś śliczne paznokietki :) Jak teraz Ci to tak dobrze wychodzi to ja boję się myśleć co będzie za rok gdy dojdziesz wprawy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie to wyszło :)
    Masz piękne dłonie i paznokcie tylko to podkreślają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pomarańcz jest cudny:) Piękny kształt paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam hybrydowy manicure! Jest długotrwały, estetycznie wygląda, a przede wszystkim oszczędza nasz czas :) świetne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja tez juz przepadłam w tym temacie :-D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać jak zrobię jakis jesienny akcent :-D

      Usuń
  12. pięknie ci wyszły :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. I so love it! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Mówiłam, że przepadniesz, jak sięgniesz po hybrydy :) Manicure super, na pewno z każdym będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba i kolor taki fajny, mocny :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny manicure ;) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem jak na początki jest super! :D Sama maluję tak paznokcie po kilkumiesięcznej przygodzie z hybrydami :P

    Bardzo podoba mi się to zdobienie - niestety ja nie mam do tego za grosz talentu :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Ja juz obmyślam co by tu wykombinowac przy kolejnym podejściu :-)

      Usuń
  19. Piękne paznokcie, też bym takie chciała .

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobra robota. ;] Sama jeszcze nie miałam hybryd na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz a jakie śliczne Ci wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  22. jak na pierwszy raz to ekstra Ci to wyszło. dla mnie hybrydy nie sa juz żadną nowością :P w mojej kolekcji jest już ponad 20 semilaców <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nieźle :-D tez musze poszerzyć moją kolekcje lakierow :-)

      Usuń
  23. Twoje paznokcie wyglądają ślicznie! :) A co to dopiero będzie, gdy dojdziesz do wprawy w malowaniu lakierami hybrydowymi ;)
    Ja na razie hybrydy samodzielnie zrobiłam sobie dwa razy i niby nie ma źle, ale trochę lakier zlewa mi się po bokach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak mialam na początku! Znam to bardzo dobrze :-) kwestia wprawy im więcej cwiczysz tym coraz lepsze efekty :-)

      Usuń