Strony

Halloween wishlist for SheIn

Halloween is coming !



Źródło


Dzisiaj mała lista życzeń inspirowana Halloween. Co prawda, nie obchodzę tego święta, bo zakorzeniony we mnie patriotyzm mi na to nie pozwala, ale myślę, że część z Was lubi takie przebieranki. Dzisiaj właśnie w takim halloweenowym klimacie chce pokazać Wam kilka propozycji :) Zachęcam do zaglądania w linki :)


Płaszcz - TUTAJ 



Koronkowa sukienka - TUTAJ



Bluza - TUTAJ



Leginsy - TUTAJ



Długa czarna sukienka - TUTAJ



Bluza na ramiona z dynią - TUTAJ



Czarna opaska - TUTAJ
Czapka z oczami - TUTAJ




Udostępnij ten post

35 komentarzy :

  1. Kochana poklikałam ci wszystko, podaję kilka cen - 73,10$, 40,60$, 29,77$, 9,33$ :)
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarne sukienki całkiem poczciwe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten sklep :) Mają świetne propozycje na Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie obchodzę tego święta :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie - koronkowa sukienka wygrywa wszystko! Jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy mają w tym sklepie, poklikałam :)
    Współpracujesz z tą firmą ? :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Koronkowa sukienka bardzo ładna. Halloweenowe legginsy tez fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koronkowa sukienka jest przepiękna! Oczywiście poklikałam i mogę prosić o to samo u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kliknięte. ;)
    Najbardziej spodobała mi się czarna bluza z dynią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe propozycje! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  11. ta pierwsza bluza mnie rozbawiła :D poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koronkowa sukienka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe rzeczy, ale chyba legginsy są najciekawsze z tego wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka świetna tylko fajnie jak by była dłuższa, jak w rodzinie adamsów Mortica miała, tak mi się pomyślało. Ja zawsze taką chciałam mieć

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikałam :D Najbardziej spodobała mi się czarna, długa sukienka, a także bluza z motywem z Death Note :D Na Halloween byłaby idealne :D

    OdpowiedzUsuń