Strony

Aktualizacja włosów - LISTOPAD 2015

Aktualizacja włosowa listopad 2015





--> Oczyszczanie - 2 razy w miesiącu (Barwa ziołowa) 

--> Peeling skalpu - 2 razy w miesiącu (cukier zmieszany z szamponem i kawa zmieszana z odżywką)

--> Mycie - prawie codziennie (żel Facelle, szampon Trzy Zioła z rumienkiem,Yves Rocher Volume)

--> Odżywka - po każdym myciu kiedy nie nakładałam maski (Syoss keratyna)

--> Maska - 1-2 razy w tygodniu na 20-30 min (Kallos Keratin - RECENZJA, Kallos Milk, Serical Crema al latte (TUNING), Kallos Omega - TUNING, Biovax proteiny mleka)

--> Olejowanie - 3 razy w miesiącu na 1-2 h (olejek Wellness & Beauty z sezamem, oliwka Babydream, Green Pharmacy olejek łopianowy)

--> Serum olejowe - brak

--> Kremowanie - raz w miesiącu (krem do ciała Isana kakao)

--> Wcierka - przez cały miesiąc mniej więcej przed każdym myciem na minimum 30 min (napar z kozieradki - RECENZJA, olejek łopianowy Green Pharmacy)

--> Płukanka - 1 raz w tygodniu (płukaka z nafty kosmetycznej)

--> Zabezpieczanie koncówek - po każdym myciu mieszanka olejku orientalnego Marion i olejku Wellness & Beauty, a w dni kiedy nie myłam włosów mieszanka olejku Wellness & Beauty z Natura Silk jedwabna kuracja (recenzja), lub mieszanka olejku Wellness & Beauty z fluidem na końcówki firmy Marion



Plany na grudzień:


--> Grudzień to jeden z moich ulubionych, zimowych miesięcy, więc mam zamiar go wykorzystać bardzo przyjemnie, a mianowicie na przygotowania świąteczne i prezenty :) miejmy nadzieję, że i dla włosów znajdę nieco czasu :)

--> na pewno nie zapomnę o koloryzacji, która będzie za kilka dni

--> poza tym planuję też podciąć kilka centymetrów 



Jak Wasze plany? :)




Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. Jakie śliczne!
    Zapraszam do mnie na bloga na konkurs: http://wlosy-of-tyska.blogspot.com/2015/12/hairvity-aby-wosy-byy-zdrowe-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego te Twoje włosy <3
    U mnie w planach kontynuacja olejowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu marzenie! Kolor, blask i te fale...

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wykorzystam peeling skalpu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powtórzę się już nie raz ale włosy wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać Twoje włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy jak zwykle przepięknie wyglądają;) A grudzień to i mój ulubiony miesiąc;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Włoski pięęęękne! :)
    Ach...czasami nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! zatkało mnie :) masz mega włosy... i piękny kolor :D ale nie ma sie co dziwic skoro tyle czasu i serca w nie wkładasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem fanką Twoich włosów i to już się chyba nie zmieni. Moim zdaniem na każdym zdjęciu wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jakiegoś lenia i nic mi się nie chce z kłakami robić :) a na Twoje napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam chwilowe zwątpienie ;) ale licze że to minie :)

      Usuń
  12. piękne włosy zazdroszczę ci ich:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ty masz włosy!<3 Mimo, że to nie ładnie to okropnie Ci zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście to bardzo nieładnie ale wybacze CI :D

      Usuń
  14. Ja używam wcierki jantar, zaraz się skończy to zrobię przerwę od wcierek do końca roku, co drugi dzień olej na siemię lniane i potem isana arganowa i long repair :) Moje włosy są tragicznie nudne, nic ode mnie nie chcą :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne! Uwielbiam Twój kolor :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń